دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته پانزدهم لیگ برتر| پرسپولیس به دنبال پایان خوش/ طلسم مس رفسنجان می‌شکند؟

هفته پانزدهم لیگ برتر| پرسپولیس به دنبال پایان خوش  طلسم مس رفسنجان می‌شکند؟
پرسپولیس برای آنکه پایانی خوش در نیم‌فصل اول داشته باشد به دنبال برتری در خانه مس رفسنجان است.
کد خبر : 888092

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷:۳۰ فردا در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که پرسپولیس برای آنکه در کورس قهرمانی باقی بماند باید در این بازی خارج از خانه به نهمین پیروزی خود دست یابد. شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۲۹ امتیاز در رده سوم هستند و اگر برنده بازی نشوند تیم سوم باقی می‌مانند؛ البته با کسب پیروزی و شکست سپاهان در خانه شمس آذر قزوین می توانند به رده دوم بروند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر از استقلال، در این رده جای بگیرند.

پرسپولیس در دیدار فردا همانند بازی‌های اخیر و چند ماه آینده نمی‌تواند از مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی به دلیل پارگی رباط صلیبی استفاده کند اما وحید امیری تنها بازی با مس رفسنجان را از دست می‌دهد و در آغاز نیم فصل دوم به بازی گرفته می‌شود. محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در دو بازی گذشته به میدان نرفته و احتمال دارد فردا هم روی نیمکت پرسپولیس باشد و در ترکیب اصلی جایی نداشته باشد. 

در سمت مقابل مس رفسنجان که به خصوص در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته، با ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول جای دارد. شکست در پنج بازی پایانی باعث شده تا موقعیت ساکت الهامی به خطر بیفتد اما او کماکان سرمربی است. مشکلات مالی در مس رفسنجان بسیار زیاد شده و عامل مهمی در بی‌انگیزگی و دور شدن تیم از شرایط آرمانی بوده است. نماینده رفسنجان که از امتیاز میزبانی برخوردار است تنها با چاشنی انگیزه درخشش مقابل پرسپولیس که پرافتخارترین تیم لیگ برتر است، می‌تواند به کسب نتیجه‌ای مطلوب امیدوار باشد و در غیر این صورت احتمال دارد شکست دیگری را تجربه کند.

دو تیم تا به حال ۶ بار با هم دیدار کرده‌اند که ۵ بار پرسپولیس برنده شده و یک بازی با تساوی به پایان رسیده است. باید دید در هفتمین رویارویی مس رفسنجان می‌تواند طلسم برنده نشدن مقابل پرسپولیس را بشکند یا شکستی دیگر را متحمل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته